Dolnośląska Sieć Partnerstw LGD zorganizowała szkolenie pt. „Zarządzanie produktem lokalnym”,  realizowane w ramach projektu, finansowanego ze środków PROW 2014- 2020 w ramach KSOW, dla Lokalnych Grup Działania z terenu Dolnego Śląska.

Szkolenia odbywały się w dwóch grupach 14 osobowych w poszczególnych dniach:

Wrocław:

  • 27.05.2023
  • 17.06.2023
  • 24.06.2023
  • 16.09.2023
  • 30.09.2023
  • 14.10.2023

Jelenia Góra

  • 27.05.2023
  • 17.06.2023
  • 24.06.2023
  • 09.09.2023
  • 16.09.2023
  • 14.10.2023

Szkolenie było przeprowadzone przez zatrudnionych trenerów  / ekspertów z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, którzy poprowadzili wszystkie szkolenia.

Osoby prowadzące szkolenia posiadały wykształcenie oraz specjalizowały się w zarządzaniu jakością, rozwoju lokalnym oraz w produktach lokalnych, marketingu, branding itp.

Zadanie było realizowane w miesiącach od kwietnia 2023 do października 2023. Trener/ekspert przeprowadził łącznie 12 dni szkoleniowych po 6 dni szkoleniowych dla każdej grupy, każde w innym dniu.

Harmonogram szkoleń:

Wrocław

Lp Data Temat Liczba godzin
1 27 maja (sobota)

 

Trening menedżerski – dr Agnieszka Połomska – Jasieniowska 6
2 17 czerwca (sobota) Marketing produktu lokalnego – dr hab. Izabela Michalska – Dudek, prof. UEW 6
3 24 czerwca (sobota)

 

Marketing internetowy  – dr Piotr Zawadzki

(uczestnicy przychodzą z własnymi laptopami)

6
4 16 września (sobota) Jakość produktu lokalnego – dr hab. Piotr Rogala, prof. UEW 6
5 30 września (sobota)

 

Logistyczna obsługa klienta – dr Anna Baraniecka 6
6 14 października (sobota) Sprzedaż i dystrybucja produktu lokalnego – dr hab. Piotr Gryszel, prof. UEW 6
Razem 36

 

Jelenia Góra

Lp Data Temat Liczba godzin
1 27 maja (sobota)

 

Marketing internetowy  – dr Piotr Zawadzki

(uczestnicy przychodzą z własnymi laptopami)

6
2 17 czerwca (sobota) Trening menedżerski – dr Agnieszka Połomska – Jasieniowska 6
3 24 czerwca (sobota) Logistyczna obsługa klienta – dr Anna Baraniecka 6
4 9 września (sobota) Sprzedaż i dystrybucja produktu lokalnego – dr hab. Piotr Gryszel, prof. UEW 6
5 16 września (sobota)

 

Marketing produktu lokalnego – dr hab. Izabela Michalska – Dudek, prof. UEW 6
6 14 października (sobota) Jakość produktu lokalnego – dr hab. Piotr Rogala, prof. UEW 6
Razem 36