Wrzosowa Kraina - w zgodzie z Naturą!
ShowcaseImage

PUNKT DORADCZY

Zmiana siedziby biura na adres Chocianów, ul. Trzebnicka 7a-7b, lok. 4/2

Informujemy, że w siedzibie Stowarzyszenia prowadzony jest punkt doradczy dla beneficjentów Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020. Doradztwo świadczone jest bezpłatnie przez pracowników Biura LGD. 

Zapraszamy mieszkańców z obszaru działania LGD Wrzosowa Kraina (2 gminy miejsko-wiejskie – Przemków i Chocianów , 6 gmin wiejskich – Gromadka, Lubin, Bolesławiec, Chojnów, Miłkowice i Kunice oraz 1 miasto Chojnów) do odwiedzenia punktu doradczego. ​

 

Punkt doradczy dla potencjalnych beneficjentów otwarty: 

PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA

w godzinach: 10.00 - 14.30

 

Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie prosimy o telefoniczną rezerwację terminu.

Uwaga! W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt telefoniczny w godzinach pracy biura LGD tel. 76 8184 541 lub kom. 500 206 128 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej biuro@wrzosowakraina.pl lub weronika.olszak@wrzosowakraina.pl

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń

Galeria

Statystyki odwiedzin

Dzisiaj2761
W tym tygodniu7339
Razem3336940
Powered by CoalaWeb

Subregionalny Produkt Turystyczny Borów Dolnośląskich – prace nad strategią



W siedzibie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości w Bolesławcu 9 grudnia 2008 odbyło się spotkanie robocze z przedstawicielami gmin tworzących Subregion Bory Dolnośląskie. Spotkanie dotyczyło, opracowywanej przez Karkonoską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A., Subregionalnej Strategii Rozwoju Turystyki w Borach Dolnośląskich. Strategia dla Subregionu Borów Dolnośląskich jest jedną z 11 opracowywanych na Dolnym Śląsku. Obszar subregionu Borów Dolnośląskich obejmuje także gminy z Wrzosowej Krainy, wśród których znalazł się Przemków, Chocianów, Lubin oraz Bolesławiec.

Podczas warsztatu omówiono stan zaawansowania prac nad koncepcją Subregionalnego Produktu Turystycznego Borów Dolnośląskich. Sporo miejsca w koncepcji poświęcono Wrzosowej Krainie, m.in. jej produktom lokalnym. Materiały, które posłużyły do opracowania dokumentu, to w dużej mierze dane pochodzące z ankiet wypełnianych przez gminy. Prace nad częścią diagnostyczną zostały zakończone. Ostateczna wersja dokumentu powstanie do końca bieżącego roku. Uczestnikom spotkania przedstawiona została wstępna lista sieciowych produktów turystycznych Subregionu Borów Dolnośląskich. Zaliczyć do nich można:
1. Świat leśnego runa Borów Dolnośląskich.
2. Rodzinne trasy piesze i rowerowe Borów Dolnośląskich.
3. Szlaki wodne Borów Dolnośląskich.
4. Wrzosowa Kraina Borów Dolnośląskich.
5. Bory wypoczynku i relaksu.
6. Turystyka konna w Borach Dolnośląskich.
7. Kraina Ceramiki i Szkła.
8. Tajemnica i magia Borów Dolnośląskich.
9. Bory Dolnośląskie – Kraina Wielu Kultur.
10. Produkty lokalne Borów Dolnośląskich.
11. Bory sportu i rekreacji.
12. Agroturystyka tajemniczych Borów.
13. Zabytki architektury Borów Dolnośląskich.

Spotkanie było także okazją do dyskusji nad systemem identyfikacji wizualnej Subregionu Borów Dolnośląskich. Sporo zamieszania wśród uczestników warsztatów wywołały przedstawione przez Karkonoską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości propozycje logo, które miałoby być kojarzone z Subregionem. W wyniku trudności z jednoznacznym wyborem znaku graficznego identyfikującego obszar Borów Dolnośląskich, KARR przygotuje kolejną propozycję.
Ostatnim omawianym punktem programu spotkania były zadania inwestycyjne, które należałoby wprowadzić do strategii, aby Subregion Borów Dolnośląskich spełniał funkcję katalizatora rozwoju turystyki.

as